Подорож

Про Philadelphia

Тремчу, як дитина у передчутті перегляду улюбленого мультфільму!
Здається мені, що я бачила еталон…
Хоча кажуть, що у світі немає нічого ідеального.
У Німеччині мені випала нагода відвідати одного з найвідоміших виробників крем-сиру у світі - Philadelphia. Що стоїть за ім'ям бренду, та чому він дійсно заслуговує поваги, читайте мої короткі нотатки.
Чіткість та процедурність
Які ж вони по-німецькому професійно-педантичні! Чіткість та процедурність у процесах на такому бездоганному рівні, що закрадається думка, чи не роботи всі вони. Спостерігати за цим злагодженим організмом настільки захоплююче, що я ледь утримувалась від виразу подиву на обличчі.
Інструкції всюди
Кожне приміщення на виробництві має свої правила рухів, одягу та дій. Працівники чітко та безумовно слідують правилам, без прояву самодіяльності. Ідеальна чистота. Стерильність настільки ідеальна, що дихнути зайвий раз страшно J Усі приміщення та цехи оснащені новітніми системами контролю санітарно-гігієнічних норм. Очевидно, що умови виготовлення продукту на найвищому рівні.
Піклування про працівників
Для компанії в пріоритеті безпека на виробництві та уникнення травмування будь-кого. Статистика показує, що рівно нуль небезпечних випадків відбулося в останні роки. А ось ще пару фактів про стабільність:

  • середній вік працівника компанії – 47 років.
  • середній стаж працюючих невідривно у компанії – 21 рік.
Система контролю якості готового продукту
Репутація не просто слово, коли твої продукти обожнює весь світ. Тому три рівні контролю на варті того, щоб смак та якість майбутнього продукту були бездоганними. Та що важливо – залишались незмінними.

І хоча сам магічний процес збивання супер-ніжного крем-сиру я не змогла побачити, та все ж побаченого достатньо, щоб підкріпити мою повагу до цього виробника.
Смаки
А от і найсмачніша частина мого візиту – дегустація продукції. Не весь асортимент Philadelphia доступний кожній країні, це залежить від країни виробника. Різні види продуктів та смаків постачають на різні ринки.

Я спробувала нову лінійку смаків – Free. Особливість цієї серії в більш легкому складі та незвичних поєднаннях смаків. А це гранат-полуниця, лимон-базилік і лісові ягоди. Вразив також мус з додаванням орео, якого поки також не купити в Україні. Честно зізнаюсь, що я не солодкоїжка. Тому мої фаворити – це Philadelphia з халапеньо, перцем та зеленню Я купила у Німеччині декілька коробочок та вже спробувала додавати до страв. Він особливий!
Борщ + Philadelphia з халапеньо = Поєднання пекельно смачне!
А що так можна було?
За ініціативою Міністерства Охорони здоров'я Німеччини Philadelphia додають у лікарнях до раціону хворих. В невеликих порційних упаковках крем-сир кожного дня має входити в меню. Для мене це шок, і говорить це про наступне. Про високий рівень піклування держави про хворих, і про реальну користь самого продукту.

Підводячи підсумок додам, що сам бренд відкритий до експериментів та знаходиться у постійному русі. Філософія бренду в тому, що Philadelphia – це не просто намазка на хліб, а й унікальний інгредієнт для кулінарії. Виробник на своїх ресурсах постійно поповнює добірку рецептів та поєднань крем-сиру з їжею. Тому ви точно можете там знайти щось цікаве і для себе.

АВТОР
ОКСАНА ЧЕРНОВА
Лектор академії, сирний експерт, ідейний надихач спільноти ProCheese
Похожие статьи
Хочете бути в курсі нових подій?
Підпишіться на нас у соцмережах!