Асортимент в більшості магазинів змінився: в когось просто зменшився, в когось стало більше сирів одного виробника, а в інших — менше вибору різних груп сирів. Рітейлери вимушені знову переглядати оформлення вітрин, викладку сиру та ламати голову, як зробити вітрину ефективною: зменшити списання зіпсованих сирів та почати продавати більше.
Експерти чизкастомайзингу ProCheese діляться порадами для сирних просторів в магазинах, серед яких і власник невеличкої крамниці, і керівник сирного відділу в національних торгівельних мережах знайдуть корисну інформацію.
Як зробити вітрину більш привабливою для покупця та не зіпсувати її:
- Не складайте сири горою, один на одного, особливо свіжі та мʼякі сири. Ви можете їх деформувати, пошкодити скоринку та навіть сирне тісто, адже так порушується правильний доступ повітря.
- Кожен сир має бути представлений в розрізі, щоб клієнт бачив, як сир виглядає всередині. Звичайно, це правило не стосується невеличких порційних сирів.
- Краще не робити повторень та не викладати більше двох голів одного сиру для заповнення вітрини. Якщо немає широкого асортименту, можна розкласти сирне обладнання або декор. І не бійтеся залишати трошки простору, це допоможе покупцю розгледіти кожен сир та не заплутатися в асортименті.
- Якщо все ж «гуляє» дуже багато простору, твердий сир можна розмістити більшими кусочками для презентаціі та меншими для покупки. Також напівтверді і тверді сири можна
- доповнювати мʼясною продукцією, наприклад хамоном або прошутто. Свіжі мʼякі сири краще нічим не доповнювати, адже вони особливо вбирають запах.
- Рекомендуємо не використовувати дешевий неекологічний декор вітрини (наприклад, пластикові фрукти). Вони не зроблять вигляд вітрини кращим.
- Окрім вартості на ціннику бажано вказати країну походження сиру і молоко, з якого він виготовлений, а також додаткові позначки, наприклад «lactose free» або ж «milk free». Для безмолочної продукції взагалі можна виділити окремий простір на вітрині, якщо це дозволяє розмір.
- По можливості давайте спробувати сир покупцю. Відкривши для себе його смак, людина зможе оцінити сир та придбати навіть більше, ніж планувала.
- І найголовніше — будь-яка вітрина буде ефективніша, якщо за нею стоїть чизмонгер, тобто професійний сирний продавець. Він зможе порадити покупцю з чим можна поєднати той чи інший сир, окрім простого бутербродного варіанту, як подати і що приготувати з ним. Також — допомогти клієнту знайти улюблений сир чи запропонувати спробувати щось нове. В Україні таких спеціалістів навчають в ProCheese Академії.
«Три кроки, які робить клієнт перед прийняттям позитивного рішення про покупку: побачив, скуштував, почув. Чизкастомайзинг — це послуга з оформлення естетичних сирних просторів в магазинах та ресторанах, але окрім естетики, для нас дуже важливо створити таку вітрину, яка приведе сирну категорію до нового рівня прибутковості», — зазначають в ProCheese.
Зараз в ProCheese діє спеціальна пропозиція: експрес-допомога тим, хто працює із сиром. Ми допоможемо зрозуміти, як збільшити продажі сиру в умовах зменшення попиту. Деталі — за посиланням: https://procheese.ua/customizing/
Спеціально для Allretail.ua