Не кожна людина здатна представити продукт так, щоб закохати в нього і змусити відчути всю смакову гаму. Цим має займатися професіонал. Люди готові пробувати сири з новими смаками. Їм необхідно красиво показати їх і правильно розповісти про особливості та переваги кожного виду. Це і є завдання чизмонгерів. До їхніх обов’язків входить не просто продаж сиру, але й оформлення сирної вітрини, правильне зберігання згідно норм для кожної категорії, запобігання виникненню дефектів продукту, ефективна робота з сиром і підвищення прибутковості торгової точки.

Вперше в Україні почали обговорювати ці професії після Фестивалю сирного мистецтва ProCheese Awards у травні 2021 року в Києві, організованого компанією Ardis Group. Цей захід продемонстрував різноманітність і потенціал ринку сиру.

ProCheese Awards 2021. Переможниця конкурсу чизмонгерів та міжнародні судді.

Професії чизмонгера і сирних сомельє тільки-но починають розвиватися в Україні, але вони дуже перспективні. Адже з кожним роком зростає культура споживання продуктів, у тому числі сиру. Люди стають більш вимогливими до продукту, якості подачі, презентації тощо. Це стало однією з причин створення Асоціації чизмонгерів і сирних сомельє — професійного ком’юніті для розвитку української сирної галузі.

Подібні спільноти вже давно і успішно діють у Великобританії, де вперше з’явилися ці професії, а також у США, Франції, Італії. Адже, тільки об’єднавшись, можна ефективніше вирішувати існуючі проблеми і швидше розвивати ринок.

Цілі Асоціації чизмонгерів і сирних сомельє:

  • розвиток професійного співтовариства фахівців по роботі з сиром;
  • створення ядра лідерів думок, здатних вплинути та якісно змінити сирну індустрію у сфері роботи з сиром;
  • лобіювання включення до реєстру професій  чизмонгера і сирних сомельє;
  • проведення національних конкурсів чизмонгерів, щоб розвивати професіоналів, які можуть представляти Україну на міжнародних конкурсах;
  • введення нових сирних трендів.

Цінності для учасників ком’юніті:

  • професійний розвиток — можливість постійно навчатися і вдосконалювати свої знання та навички;
  • розвиток особистого бренду — підвищення власної цінності на ринку праці;
  • нетворкінг — можливість заводити корисні знайомства, налагоджувати потрібні зв’язки та обмінюватися досвідом із колегами, що дозволяє знайти нову роботу.
  • участь у всеукраїнських і міжнародних сирних фестивалях і конкурсах;
  • відвідування живих офлайн-зустрічей.

Перша зустріч, презентація концепції Асоціації відбулася ще у серпні, в ній взяли участь фіналісти першого в Україні конкурсу чизмонгерів. Оксана Чернова акцентувала увагу учасників на важливості розвитку професійної спільноти чизмонгерів та сирних сомельє. Вона розповіла про плани проведення навчальних програм в Академії ProCheese, можливості професійного розвитку для чизмонгерів і сирних сомельє, а також про те, як ці професії та їхні профільні заходи рекламуються у ЗМІ й соціальних мережах.

Учасники зустрічі поділилися своїми новинами і досвідом: хто як застосовував знання, отримані завдяки фестивалю ProCheese Awards і навчанню в Академії ProCheese.

Та й яка зустріч чизмонгерів і сирних сомельє може бути без сирної тарілки? Після завершення заходу гості насолодилися смаками ігристого вина і різних видів сирів, зробили спільні фото на пам’ять.

Давайте розвивати сирний ринок разом! Якщо ви працюєте чизмонгером або сирним сомельє і хочете стати частиною професійного об’єднання, а також якщо у вас є пропозиції для співпраці з Асоціацією, будь ласка, напишіть на e-mail: association@procheese.com.ua

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.